اطلاعات کامل درباره شهرک خانه دریا و معرفی کامل شهرک خانه دریا

شهرک خانه دریا یکی از شهرک های برند منطقه برای خرید ویلا در شمال می باشد.این شهرک با داشتن قواره های بزرگ و شماره بندی این قواره ها و نشان دادن آن در نقشه از نوع سبک معماری در ساخت و جا نمایی در شهرک برخوردار می باشد.

در این بخش هدف ما معرفی کامل شهرک خانه دریا ، تاریخچه ساخت این شهرک برند و قدیمی می باشد. هدف بعدی ما آشنایی با قوانین ساخت در داخل شهرک خانه دریا و همچنین نحوه  اجاره ویلا در خانه دریا و آشنایی با چگونگی تردد و قوانین آن در نگهبانی خانه دریا و اطلاعات کافی در اختیار شما قرار داده خواهد شد.

شهرک خانه دریا کجاست ؟


شهرک خانه دریا

شهرک خانه دریا در استان مازندران در حوزه شهرستان محمودآباد در کیلومتر 12 جاده محمودآباد به سرخرود قرار دارد.

مساحت خانه دریا 250 هکتار و دارای 1400 واحد ویلا و 1000 واحد آپارتمان می باشد شهرک خانه دریا دارای 2 کیلومتر ساحل شنی می باشد که در استان مازندران این ساحل بی نظیر می باشد. شهرک خانه دریا از قدیمی ترین شهرک های منطقه و شمال می باشد. این شهرک در سال 1352 توسط شرکت شهرک خانه ساخته شده و اکثر سازه های آن در شهرک قدیمی و متعلق به دوران شاهنشاهی می باشد هر چند ویلاهای نوساز و یا بازسازی شده به سبک جدید و معماری جدید نیز در این شهرک نمایان می باشد. که زیباترین آنها در پلاک اول دریا قرار دارد.

مشخصات متراژی و ارزشی ویلا در شهرک خانه دریا


خرید ویلا ساحلی پلاک اول دریا شهرک خانه دریا

شهرک خانه دریا خیابان ها و کوچه های متعددی قرار دارد و قواره های زمین در این شهرک بزرگ و نوع قرارگیری آنها در شهرک بر اساس اصول معماری می باشد. متراژ قواره ها در شهرک خانه دریا از حدود 600 تا 1400 متر می باشد.تعداد قواره های ریز 600 متری بسیار محدود  می باشد.و اکثریت قواره ها متراژ های 750 ، 800 تا 1000 متر می باشند.

تمامی این قواره ها و ویلا ها دارای سند 6 دانگ بوده و متراژ اعلامی به همان اندازه داخل سند نیز ثبت شده می باشد.و سند با متراژ زمین درخرید ویلا شهرک خانه دریا برابری دارد.

شهرک خانه دریا جدا از قواره ها ، کوچه ها و محل قرارگیری زمین و یا ویلا  بر قیمت نهایی آن ویلا تاثیر گذار می باشد. هر چه ویلا به پلاک اول دریا نزدیک و از مجتمع های آپارتمانی و مراکز خرید و محیط های بازی و مکان های خاص داخل شهرک دورتر باشد و یا به قولی دنج تر با ویوی دریا باشد ارزش و قیمت بالاتری خواهد داشت.

قیمت ویلا در شهرک خانه دریا

قیمت ویلا خانه دریا

خرید ویلا خانه دریا در سال های اخیر کارشناسی قیمت ویلا و زمین بسیار سخت شده و از دلایل اصلی آن تغییرات قیمتی و نواسات در بازارهای بزرگ مالی از جمله ملک و مستغلات در سراسر کشور به خصوص در شمال می باشد.

 

قیمت خرید ویلا در شهرک خانه دریا که جز یکی از شهرک های برند و قدیمی شمال می باشد و بهترین نوع ساحل از نظر کیفیت ساحل و طول و عرض زیاد ساحل در داخل شهرک می باشد. ویلا خانه دریا وابسته به تغییرات زیادی در بازار مالی می باشد و برای اینکه همیشه قیمت روز خانه دریا را داشته باشید حتما با ما در تماس باشید و قیمت روز در شهرک خانه دریا را در کمترین زمان ممکن دریافت نمایید.

آپارتمان های شهرک خانه دریا

 

خرید آپارتمان در شهرک خانه دریا در بازه زمانی متفاوتی ساخته شده که هر یک از این مجتمع ها دارای سال ساخت و معماری خاص خود و طراحی  و امکانات بسته به زمان خود دارند.

 

آپارتمان در شهرک خانه دریا به نسبت دیگر مناطق شمال و حتی شمال تهران قیمت بالاتری دارند که اکثر مشتریان و متقاضیانی که برای خرید آپارتمان  در خانه دریا تماس می گیرند از بالا بودن قیمت های این آپارتمان ها گلایه و اضحار ناراحتی می کنند و تنها دلیل این گرانی قیمت کیفیت و نام خانه دریا می باشد که شما با خرید حداقلی جز مجموعه خانه دریا می شوید و در شهرک مجاز به رفت و آمد و استفاده از امکانات داخلی شهرک می باشید و به عنوان مالک در شهرک خانه دریا شناخته می شوید.

اسامی آپارتمان ها و مجتمع های داخل خانه دریا

برج نیلوفر خانه دریا


آپارتمان نیلوفر خانه دریا

آپارتمان موج خانه دریا


آپارتمان موج خانه دریا

آپارتمان صدف خانه دریا


آپارتمان صدف خانه دریا

آپارتمان کاج خانه دریا


آپارتمان کاج خانه دریا

آپارتمان صبح دریا خانه دریا


آپارتمان صبح دریا خانه دریا

آپارتمان دلتا خانه دریا


اپارتمان دلتا خانه دریا

مجتمع های آپارتمانی که در شهرک خانه دریا قرار دارند به نام های صدف ، کاج و نیلوفر هستند که سن بنا در آپارتمان های شهرک از قدیمی ها 50 سال ساخت که در چهار طبقه بدون آسانسور و تا نوساز که سه سال سال با لابی و لابی  من در پلاک سوم رو دریا ساخته شده اند. قابل ذکر هست که هیچ آپارتمانی در خانه دریا در پلاک اول وجود ندارد.

امنیت و عبور و مرور در شهرک خانه دریا


شهرک خانه دریا

شهرک خانه دریا دارای یک درب اصلی ورود و عبور و مرور می باشد این درب ورودی دارای دو بخش ورودی یکی برای مالکان که با سیستم کارت خوان و پلاک خوان مجهز می باشد و مالکین با کارت های ورودی که در دست دارند در مسیری بدون ترافیک و به صورت مجزا وارد شهرک می شوند یک بخش دیگر که نزدیک به گیت نگهبانی می باشد برای ورود  و خروج افراد غیر ساکن و غیر مالک می باشد که همگی توسط نگهبانی چک شده و بعد اجازه یا عدم مجوز ورود می دهند.

شهرک خانه دریا با حدود  120 نفر کادر آموزش دیده برای حفاظت در مشغول خدمت هستند و سال های سال هست که وظیفه امنیت شهرک را بر عهده دارند.

اطلاعات و قوانین ساخت ویلا در شهرک خانه دریا

قوانین ساخت ویلا در خانه دریا

تمامی شهرک های برند و شهرک های جدید برای ساخت خود دارای اساسنامه برای ساخت می باشند از آنجا که شهرک خانه دریا نیز از شهرک های قدیمی و برند شمال می باشد دارای اساسنامه ساخت در شهرک که تایید هیئت مدیره شهرک رسیده است  و کارشناسی شده است می باشد.

قیمت ویلا خانه دریا برای ساخت ویلا باید یک سری استاندارد های موجود را رعایت بفرمایید قیمت زمین در شهرک خانه دریا با توجه به نقشه قرار گیری ویلا در شهرک خانه دریا برای مثال در این شهرک ویلا هم شمالی جنوبی هم شرقی غربی و غربی شرقی با نقشه های متفاوت و متریال متفاوت موجود می باشد که نقشه زیر گویای کامل این نحوه قرار گیری می باشد.


نقشه قراریری ویلا در خانه دریا


دانلود تصویر با کیفیت بالای نقشه محل قرارگیری ویلا در شهرک خانه دریا

بر همین اساس یک استانداردی برای ساخت در شهرک خانه دریا در نظر گرفتند که بر این منوال می باشد. برای ساخت ارتفاع مجاز در تمامی شهرک 7.5 متر بوده به جز خیابان نسترن که خود شهرک اجازه ساخت تا ارتفاع 12.40 را می دهد و درصد اشغال زمین 45 %  می باشد.

مشاعات و امکانات شهرک خانه دریا

 

خرید ویلا در خانه دریا با توجه به اینکه یکی از شهرک های قدیمی مازندران می باشد و با توجه به وسعت 250 هکتاری و جمعیت و تعداد زیاد ویلا های موجود در شهرک نیازمند امکانات تفریحی و رفاهی و مشاعات خاص خود نیز می باشد.

شهرک خانه دریا در نوار ساحلی سی ساید دارای 4 رستوران فعال سنتی و فست فود  کافی شاپ ، دارای خدمات عابر بانک سوپر ماکت های بزرگ به همراه سالن های بازی برای کودکان و بزرگسالان می باشد.

شهرک خانه دریا دارای 2 زمین تنیس ، والیبال استخر و ساحل آزاد برای ورزش بازی نیز دارد.

در ضمن در خیابان های شهرک خانه دریا طوری ساخته شده که می توان دوچرخه سواری و پیاده روی هم ورزش کرد.

شهرک خصوصی خانه دریا و سخن پایانی

 

سخن پایانی در مورد شهرک زیبا و برند خانه دریا خرید ویلا در شهرک خانه دریا همیشه به عنوان سرمایه گذاری مطمئن در هر زمان وخرید هر قیمتی بود و برای فروش ویلا خانه دریا همیشه ارزش افزوده خود را  با توجه به آورده مالی دارا می باشد ولی باید در خرید به چند نکته دقت کرد اول زمان خرید  دوم قیمت ویلا در خانه دریا شده ویلا  یا  قیمت زمین در خانه دریا را  برای خرید انتخاب کنید که این نکته مستلزم داشتن فردی آشنا به شهرک یا آشنایی از قبل نسبت به شهرک و منطقه و بخش ها و پلاک های موجود در شهرک می باشد.

انتخاب درست خرید ویلا خانه دریا در یا زمین و یا آپارتمان در لوکیشن درست با دسترسی های درست به امکانات رفاهی در شهرک دور بودن از مناطق شلوغ و پر رفت و آمد شهرک خرید به قیمت درست ، استعلام تمامی مدارک موجود ویلا و کالتنامه وکیل فروشنده ویلا همه و همه به شما درخرید ویلا شهرک خانه دریا  درست در شهرک کمک می کند .

بعد از این مراحل شما دارای یک سرمایه با ارزش افزوده زمانی موازی با تورم ملک و مستغلات در شمال شدید که هیچ جای ضرور و زیانی برای شما نداشته و در ضمن یک ذخیره مالی بسیار مطمئن برای شما خواهدبود.

از آنجایی که شهرک خانه دریا دسترسی راحتی به جاده هراز و فیروزکوه دارد و امکانات طبیعی و خدادادی این شهرک در کنار امکانات رفاهی و اختصاصی بودن آن یکی از بهترین نقاطی هست که شما می توانید زمان خود را برای  آرامش خود را در آن سپری کنید.

مجموعه ویلا املاک شمال با ده سال سابقه در منطقه به همراه کارشناسان خبره و آشنا به منطقه و شهرک های برند بهترین زمان برای خرید و یا فروش را در کمترین زمان ممکن در عالی ترین بحث سودآوری برای هر دو طرف فروشنده و خریدار را فراهم ساخته و سابقه خرید و فروش در این شهرک ها ار در رزومه خود نیز دارد.

سوالات متداول درباره شهرک خانه دریا

شهرک خانه دریا کجاست ؟

شهرک خانه دریا در استان مازندران در حوزه شهرستان محمودآباد در کیلومتر ۱۲ جاده محمودآباد به سرخرود قرار دارد.

نوع ساخت حداقل و حدود متراژ در خانه دریا

متراژ قواره ها در شهرک خانه دریا از حدود ۶۰۰ تا ۱۴۰۰ متر می باشد.تعداد قواره های ریز ۶۰۰ متری بسیار محدود  می باشد.و اکثریت قواره ها متراژ های ۷۵۰ ، ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ متر می باشند.

قیمت و موقعیت آپارتمان خانه دریا

مجتمع های آپارتمانی که در شهرک خانه دریا قرار دارند به نام های صدف ، کاج و نیلوفر هستند که سن بنا در آپارتمان های شهرک از قدیمی ها ۵۰ سال ساخت که در چهار طبقه بدون آسانسور و تا نوساز که سه سال سال با لابی و لابی  من در پلاک سوم رو دریا ساخته شده اند. قابل ذکر هست که هیچ آپارتمانی در خانه دریا در پلاک اول وجود ندارد.

اطلاعات و قوانین ساخت ویلا در شهرک خانه دریا

یک استانداردی برای ساخت در شهرک خانه دریا در نظر گرفتند که بر این منوال می باشد. برای ساخت ارتفاع مجاز ۷٫۵ متر و درصد اشغال زمین ۴۵ %  می باشد.