چمستان در شمال ایران که یک سمت به آمل و از طرف دیگر به شهرستان نور می رسد این منطقه حدودا 10 سالی است که ویلا سازی و خوش نشینی در آن رونق داشته و جز مناطق زیبا و بکر جنگلی می باشد که طبیعت دست نخورده و آب فراوان آن تاثیری زیادی در جذب توریست و صنعت ویلا سازی در منطقه را دارد.

از آنجایی که این صنعت در این منطقه نسبت به جاهای دیگر استان نوپا و جدید می باشد در اوایل فعالیت دارای نواقص و معایب زیادی بوده که به مرور زمان تحت تاثیر تجربه ورود افراد متخصص تغییر دیدگاه افراد بومی به این منطقه تغییراتی زیادی داشته و به یک منطقه پر رونق توریستی و اقتصادی برای افراد بومی منطقه تبدیل شده است.

خرید ویلا در چمستان یکی از نقاط مهم و موفق برای سرمایه گذاری قشر متوسط به بالا در شمال ایران می باشد که این امر در نحوه خرید و چگونگی انتخاب منطقه تاثیر زیادی در نتیجه نهایی ویلا چمستان را خواهد داشت. گروه املاک ارم در قالب سایت ویلا چمستان قصد دارد در کنار ارائه خدمات املاک در منطقه چگونگی خرید درست ویلا و مستغلات را در منطقه را  در اختیار شما قرار دهد. اکثر افراد هدف را خرید ویلا چمستان قرار می دهند ولی اطلاع کافی از منطقه و چگونگی انتخاب مناطق را ندارند که موجب سرمایه گذاری و خرید نامطمئن در منطقه می شود.

آب بندان روستای فولادکلا چمستان