شهرک ایزدشهر شهرکی است به مساحت ۳۷۸۰۰۰ متر مربع شامل:  415 قطعه ویلایی اعم از فلت (همکف) و دوبلکس و 359 واحد آپارتمانی در قالب 5 بلوک در سال 1354 احداث گردیده است.

شهرک ایزدشهر کجاست؟

شهرک ایزدشهر کجاست؟

شهرک ساحلی ایزدشهر داخل شهر ایزدشهر بین شهرهای محمودآباد و نور قرار دارد و از شهرک های قدیمی شهر ایزدشهر با همین نام می باشد.

سال تاسیس مجتمع مسکونی مالکین ایزدشهر نور (شهرک ساحلی ایزدشهر) :

شهرک ساحلی ایزدشهر

در سال 54-1353 نقشه ها و مجوزات ساخت آن از طریق وزارت ایرانگردی و جهانگردی وقت ، تایید و ممهور به مهر آن وزارتخانه شده است و تا سال 1362 تقریبا تکمیل گردید.

 

 

درسال 1362 این مجتمع که به نام شهرک ساحلی ایزدشهر معرفی و مشهور شد از طرف سازنده تحویل هیات نظار گردید و سپس انتخابات هیات مدیره در آن شکل گرفت و از آن زمان رسما به عنوان شهرک ساحلی ایزدشهر فعالیت خود را آغاز نمود و این روند تا سال 1384 که روستای ایزده به شهر تبدیل شد ادامه پیدا کرد.

 

به سبب قرار گرفتن در محدوده و حریم قانونی شهر با توجه به قطعات تفکیکی که کمتر از 500 واحد بوده شهرک ساحلی ایزدشهر با نام مجتمع مسکونی از طرف شهرداری ایزدشهر معرفی گردید که بنا بر شرایط خاص نیاز به ثبت مجتمع در اداره ثبت شرکتهای استان مازندران بود.

مشاعات شهرک ایزدشهر

آپارتمان ساحلی شهرک ایزدشهر

با نیمکتهای دلنشین سالن اجتماعات چند منظوره استخر روباز سونا خشک و بخار و جکوزی سالن بیلیارد ، فوتبال دستی ، دارت فست فود ساحلی کافی شاپ و آلاچیقهای ساحلی فروشگاه ساحلی شهرک ساختمان دفتری واقع در ورودی شهرک به مساحت ۲۴۰ متر مربع پارک بازی بچه ها شامل تاب سرسره الاکلنگ واقع در نزدیکی دریا پارک نارنجستان واقع در بخش شرقی شهرک پارک پرتقالستان واقع در بخش غربی شهرک

امکانات مجتمع عبارتند از :

1-رستوران ساحلی

2-سایت ساحلی با آلاچیق های بتنی

3-پارک بازی بچه ها همراه با امکانات ورزشی

4-فروشگاه (سوپر مارکت) ساحلی

شهرک ایزدشهر

5-سالن چند منظوره که اخیرا در طبقه همکف تحت عنوان سالن ورزشی بیلیارد مشغول به فعایت است و طبقه اول آن فروشگاه لباس قرار دارد.

6-ساختمان استخر،سونا و جکوزی مجتمع که مساحت آن بالغ بر 800 متر مربع می باشد.

7-زمین والیبال واقع در ضلع شرقی دفتر نگهبانی درب ورودی

8-زمین بسکتبال واقع در ضلع شرقی رستوران

9-پارک پرتقالستان با مساحت حدود 9600 متر مربع با امکانات ورزشی

10-پارک نارنجستان با مساحت حدود 6400 متر مربع با امکانات ورزشی

11-دو فضای سبز کوچک 360 متری در ضلع شرقی و غربی

 

املاک شهرک ایزدشهر