نکاتی که قبل از خرید کانکس ویلایی باید بدانید!

کانکس ویلایی با طراحی خاص و شیکی که دارد، راحتی و امنیت یک ویلای شخصی را برای شما فراهم می‌کند. در این سازه‌های پیش‌ساخته از مصالح و متریالی استفاده می‌شود که در برابر سرما و گرما شدید بسیار مقاوم هستند. مگر می‌شود داخل یک سازه آهنی به‌راحتی زندگی کرد؟ تمامی امکانات رفاهی در این سازه‌ها فراهم است؟ اگر به دنبال جواب این سؤال‌ها هستید در انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

کانکس ویلایی چه امکاناتی دارد؟

تمامی امکاناتی که شما برای زندگی‌کردن نیاز دارید در کانکس ویلایی می‌توانید داشته باشید. یک سالن برای پذیرایی داشته باشید که یک کاناپه در آن قرار دهید و تلویزیون تماشا کنید. در آشپزخانه‌ای مجهز غذا درست کنید و یا ظرف‌های خود را بشویید. همچنین شما می‌توانید در قسمتی از کانکس یک سرویس بهداشتی با حمام داشته باشید. می‌بینید که کانکس ویلایی همه‌چیز تمام است و شما هر چیزی که برای رفاه نیاز داشته باشید را می‌توانید به آن اضافه کنید.

شاید شما علاقه‌مند به کتاب باشید و دوست داشته باشید قسمتی را به کتابخانه اختصاص دهید. دوست دارید برای اوقات فراغت یک فوتبال دستی داشته باشید که با آن بازی کنید. در کانکس ویلایی جا برای تمام امکاناتی که شما نیاز دارید وجود دارد و می‌توانید به‌عنوان یک‌خانه روی آن حساب باز کنید.

مشخصات ظاهری و مصالح به‌کار رفته در کانکس ویلایی

ظاهر کانکس ویلایی: نمای بیرونی و درونی کانکس باتوجه‌به مکانی که می‌خواهید از آن استفاده کنید می‌تواند متفاوت باشد. شاید شما بخواهید در بالای پشت‌بام خود کانکس را قرار دهید و برای خوش‌گذرانی ساعتی از روز خود را در آن بگذرانید. می‌توانید نمای بیرونی سازه را مطابق طرح ساختمان خود بسازید. ممکن است دوست داشته باشید سازه خود را شبیه به یک کلبه چوبی بسازید تا حس بودن در جنگل را داشته باشید.

ابعاد کانکس ویلایی: ابعاد کانکس ویلایی نیز باتوجه‌به سلیقه شما ساخته می‌شود. شما می‌توانید چندین اتاق داشته باشید و یا فقط یک سالن بزرگ، همه اینها باتوجه‌به نیاز، سلیقه و امکانات موردنیاز در نظر گرفته می‌شود. امکان ساخت سازه دو طبقه‌ای نیز وجود دارد. برای متصل شدن این دوطبقه به هم یک راه‌پله مجزا ساخته می‌شود و هم می‌توانید آن را درون سازه و هم بیرون سازه قرار دهید.

مصالح کانکس ویلایی: مصالح به‌کاررفته در کانکس بر اساس شکل ظاهری کانکس ویلایی، ویژگی‌هایی جغرافیایی، آب‌وهوای محل استقرار سازه، مسائل فنی و همچنین قیمت تمام شده بنا در نظر گرفته می‌شود. متریالی سازه‌ای که قرار است در شهرهای کوهستانی و سرد قرار گیرد باید به‌گونه‌ای باشد که در سرمای شدید آسیبی به سازه وارد نشود. در ساخت این سازه‌ها از مصالح و متریال سبکی استفاده می‌شود به همین دلیل به هنگام وقوع زلزله آسیب نمی‌بینند. حتی اگر هم آسیب ببینند شما خسارات مالی و یا جانی نمی‌بینید زیرا مصالح بسیار سبک هستند و به شما آسیبی وارد نمی‌کنند.

امکانات کانکس ویلایی: شما تمامی امکانات یک‌خانه را بدون هیچ کم‌ و کاستی می‌توانید در کانکس ویلایی داشته باشید. سرویس بهداشتی و حمام، اتاق پذیرایی، اتاق‌خواب، کمد دیواری، آشپزخانه به همراه سینک و گاز و یا حتی فضاهای لاکچری مانند اتاق فیلم، پیانو، بیلیارد.

تأسیسات آب لوله‌کشی و فاضلاب از دیگر امکانات کانکس ویلایی است. لوله‌کشی‌ها به‌صورت روکار هستند و به هنگام آسیب‌دیدگی و مشکل می‌توانید به‌راحتی آن را تعمیر کنید.

تجهیزات سرمایشی و گرمایشی دیگر امکانات این سازه پیش‌ساخته هستند. در هوای تابستانی و گرم شما از اسپیلت و کولر برای خنک‌کردن هوا، در هوای سرد و زمستانی از هیتر، بخاری برقی برای گرم هوا استفاده کنید.

آب‌بندی کانکس ویلایی: این کانکس‌ها ممکن است در مناطقی باشند که همیشه در معرض بادوباران هستند. به همین دلیل میتوان جهت هدایت آب باران، فلاشینگ دورتادور سقف و ناودانی جهت جلوگیری از جمع‌شدن آب باران و نفوذ به داخل سازه انجام داد. درزهای داخلی نیز برای آب‌بندی بیشتر، با چسب‌های مخصوص پوشانده می‌شوند.

مزایای خرید کانکس ویلایی نسبت به ساخت بنای ساختمانی

مزایای خرید کانکس ویلایی نسبت به ساخت بنای ساختمانی

مزایای خرید کانکس ویلایی نسبت به ساخت بنای ساختمانی

  • زمان در ساخت سازه هیچ معنایی ندارد. تمامی مراحل ساخت در کارخانه انجام می‌شود و کانکس ویلایی ساخته شده برای شما ارسال می‌شود. مانند ساخت یک بنا نیاز نیست که یک سال صبر کنید تا خانه‌تان تکمیل شود.
  • قیمت کانکس ویلایی بسته به مصالح و متراژ آن تعیین می‌شود. حتی اگر از بهترین و لوکس‌ترین مصالح استفاده شود قیمت تمام شده آن اندازه یک‌خانه نمی‌شود. شما با پرداخت هزینه خیلی کمی می‌توانید صاحب‌خانه شوید.
  • کانکس ویلایی قابلیت جابه‌جایی دارد و شما با کمک یک تریلی و جرثقیل می‌توانید سازه خود را جابه‌جا کنید. هروقت که از محیط اطراف خود خسته شدید محل زندگی‌تان را عوض کنید.
  • در ساخت این سازه‌ها از عایق حرارتی مناسبی استفاده شده است که سرما و گرمای داخل کانکس را هدر نمی‌دهد.

برای مستقر کردن کانکس ویلایی نیاز به مجوز داریم؟

یک از مشکلاتی که اکثر باغ‌داران و زمین‌داران با آن روبه‌رو هستند گرفتن مجوز ساخت‌وساز است. دولت به آنها مجوز ساخت نمی‌دهد، اگر هم بخواهند مجوز بدهد دوندگی و کارهای زیادی دارد که هرکسی و حال‌وحوصله انجام این کارها را ندارد. تصور کنید شما یک باغ پر از درخت میوه دارید و دوست دارید در فصلی که میوه‌های شما کاملاً رسیده‌اند چند روزی را در باغ خود سکونت داشته باشید. دولت به زمین‌تان مجوز نمی‌دهد که یک‌خانه کوچک بسازید، در چادر هم که نمی‌توانید زندگی کنید. شما می‌توانید از ویلای پیش‌ساخته استفاده کنید که نیازی به مجوز ندارد. با این کار می‌توانید مکانی برای سکونت و زندگی داشته باشید. دولت و ارگان‌های مربوطه با کانکس‌های نصب شده در محل مسکونی کاری ندارند و شما می‌توانید برای خرید کانکس ویلایی اقدام کنید.

مراحل ساخت کانکس ویلایی

درصورتی‌که قصد خرید کانکس ویلایی را دارید باید به یک شرکت ساخت کانکس معتبر مراجعه کنید. تمامی امکانات موردنیاز و همچنین متریال به‌کاررفته خود را سفارش دهید. شرکت سازنده باتوجه‌به سفارش شما یک طراحی سه‌بعدی از کانکس ویلایی به شما ارائه می‌دهد و پس از تأیید شما، ساخت سازه شروع می‌شود. کلیه مراحل ساخت سازه در کارخانه انجام می‌شود با کمک جرثقیل بارگیری شده و با یک تریلی به محل شما فرستاده می‌شود. اگر سازه شما خیلی بزرگ باشد و روی تریلی جا نشود، سازه در تکه‌های کوچک‌تر ساخته می‌شود و در محل نصب کنار یکدیگر قرار داده می‌شود. نصب این کانکس‌ها ممکن است چند روزی طول بکشد.

جمع‌بندی بررسی همه جوانب کانکس ویلایی

کانکس ویلایی

کانکس ویلایی

اگر بین خرید کانکس ویلایی و یا ساخت بنای سنتی در دوراهی مانده‌اید، باید تحقیقات خود را بیشتر کنید. ساخت هرکدام از این موارد به شرایط خاصی نیاز دارد که باید آن را در نظر بگیرید. کانکس ویلایی یکی از ساده‌ترین راه‌هایی است که شما می‌توانید یک‌خانه برای خود درست کنید. شما در هرجایی که بخواهید می‌توانید خانه خود را قرار دهید. درصورتی‌که از محل خود خسته شدید می‌توانید خانه خود را بردارید و به جایی دیگر بروید. در این مطلب سعی خود را کردیم تا شما را برای خرید کانکس ویلایی راهنمایی کنیم. امیدواریم توانسته باشیم شما را در این راه یاری کنیم.

بهترین مرکز برای خرید کانکس ویلایی

در این مطلب با ما همراه بودید تا با ویژگی‌ها و مشخصات کانکس ویلایی آشنا شدید. اما سوالی که پیش می‌آید این است که خرید کانکس ویلایی را از کجا تجربه کنم؟ در انتهای این مطلب شما را با مرکز تخصصی ساخت انواع کانکس، مخصوصا کانکس ویلایی آشنا می‌کنیم.

شرکت بنیان نمای سازه (بنیان کانکس) با شماره ثبت 274086 از سال 1385 در زمینه نصب واجرای نمای کامپوزیت و چوب ترمو، ویلاهای پیش ساخته، کانکس کامپوزیت و … قدم به بازار گذاشته است و این اقبال را داشته تا بتواند با استفاده از دانش و تدبیر خود سهمی هرچند کوچک در عمران و ابادانی ایران عزیزمان داشته باشد.

برای بهره‌مندی از ویژگی‌های خدمات و خرید کانکس ویلایی از بنیان کانکس، بر روی لینک زیر کلیک کنید:

https://www.bonianconex.com/portfolio/کانکس-ویلایی

بنیان کانکس با داشتن مجموعه‌ای پویا، خلاق و مدیریت دلسوز و کاربلد همواره توانسته خدمات شایانی را برای مشتریان محیا ساخته و موجبات رضایت خاطر آنان را فراهم آورده و با بهره‌مندی از این موهبت بتواند پاسخگوی طیف وسیع تنوع و سلایق ارزشمند مشتریان و کارفرمایان محترم باشد.

اطلاعات شرکت بنیان کانکس؛ مرجع طراحی و عرضه انواع کانکس:

آدرس شرکت بنیان کانکس: تهران – انتهای بلوار اشرفی اصفهانی – خیابان سیمون بولیوار- خیابان اقبالپور- بالاتر از کوهسار چهارم مرکزی – پلاک 30 – واحد 1

شماره تماس : 02144813904

شماره همراه : ۰۹۹۳۵۳۱۰۷۷۸

آدرس ایمیل: bonianconex@gmail.com

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش خرید انواع کانکس با شماره تلفن‌های بالا تماس بگیرید و یا بر روی

 بنیان کانکس (https://www.bonianconex.com) کلیک کنید.

 

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و ویلا املاک در  مورد محتوای آن هیچ نظری ندارد.