ویلا شمال

کلمه «شمال» در دایره واژگان ما ایرانیان، از سواحل مازندران در استان مازندران و به خصوص غرب استانیه نوستالوژی و یک خاطره اکثرا خوب و شیرین می باشد.

بنابر اعلام ویلا املاک، طبیعت در شمال، دریا و جنگل هر ذهن آگاهی را مبهوت خود می کند و آرامشی روحی و جسمی را در بردارد.

از این رو با توجه به ماشینی شدن زندگی ها در کلان شهرها و نزدیکی شمال به پایتخت و چند کلان شهر دیگر  انتخاب خوبی برای استراحت و تمدد اعصاب می باشد.

برای ماندگاری در شمال نیازمند یه سازه یا ساختمان در اسم ویلا می باشد. از این گروه ویلا املاک شمال این موضوعیت را  برای خرید ویلا شمال با تمام نیرو در جهت درست دنبال می کند.

سرمایه گذاری یا رفاه و آسایش؟ خرید ویلا در شمال 

همان‌طور که گفتیم؛ شمال کشور یکی از مقاصد گردشگری برای افرادی است که قصد سفر دارند و طبیعتا هزینه اقامت در اغلب ماه‌های سال بسیار بالا و گران می‌باشد.

یکی از راه‌حل‌که می‌توان هزینه اقامت در سفر را کاهش داد و بدون دغدغه سفر کرد، خرید ویلا در شمال است. خرید ویلا علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌ها و کاهش مخارج، مزایای دیگری نیز دارد که به شرح زیر است:

۱. امکان دسترسی سریع در همه ایام: شما با خرید ویلا در شمال از فکر نداشتن جایی برای استراحت و تمدید انرژی برای هفته جدید کاری خود بیرون می آیید و در هر زمان که اراده کردید می‌توانید به سمت ویلای خود در شمال روانه شوید تا ساعات یا روزهایی را از هیاهوی شهر، آلودگی و زندگی یکنواخت آپارتمان‌نشینی به دور باشید.

طبیعت شمال

سرمایه‌گذاری بلندمدت در شمال

 خرید مستغلات در شمال از قبیل زمین ویلا  در منطقه جنگلی و ساحلی از نوع سرمایه گذاری مطمئن و بلند مدت به شمار میرود. شما نیز با خرید ویلا در شمال، با یک تیر دو نشان می‌زنید.

با این کار نوعی سرمایه‌گذاری انجام داده‌اید و اطمینان داشته باشید که با رشد روزافزون قیمت زمین در ایران، سود خوبی از این معامله خواهید داشت.

علاوه بر این، یک فضای اقامت در شمال کشور برای خود خریداری کرده‌اید و علاوه بر آن هزینه ای برای آرامش و سلامت خود به دور از هیاهوی زندگی در کلان شهرها برای خود رقم زده اید.

با اینکه خرید ویلا مسئولیت شما را در زمینه نگه‌داری و مراقبت‌های دوره‌ای از آن افزایش می‌دهد و انتخاب‌های شما را حین سفر کاهش می‌دهد؛ اما خرید ویلا یک انتخاب خوب و سرمایه‌گذاری پربازده در طولانی مدت بوده و در صورتی که فرایند انتخاب و خرید ویلا هوشمندانه صورت بگیرد، منافع بسیاری در پی خواهد داشت.

ویلا شمال

سرمایه گذاری در شمال را با خرید مستغلات به صورت درست درک کردیم حال از کجا و چطور باید درکی از یک خرید مطمئن و سلامت داشته باشیم؟ طبیعتا بررسی تمامی گزینه‌های پیش‌رو و بازدید از همه ویلاهای در حال فروش، کاری سخت و زمان‌بر است.

بهترین روش برای بررسی همه جانبه گزینه‌هایی که در مقابل ما قرار دارد، محدود کردن آن‌ها است. به بیان ساده‌تر؛ بهتر است که علاقه‌مندی‌های خود را در چند گروه دسته‌بندی کرده و با توجه به بودجه، متراژ مد نظرمان و ویژگی‌های مورد انتظار به بررسی ویلاها بپردازیم.

مجموعه «ویلا املاک» بستری آنلاین برای ساده‌تر کردن فرایند خرید ویلا است. شما با مراجعه به وبسایت این مجموعه می‌توانید تمام علاقه‌مندی‌ها و انتظارات خود را در دسته‌بندی‌های مشخص تعیین کرده و با توجه به بودجه خود، در میان گزینه‌های موجود جستجو کنید.

این مجموعه یک بستر مطمئن برای ارتباط با فروشندگان ویلا است که تمامی ویلاها را بر اساس گروه‌های زیر دسته‌بندی کرده است:

. شهر یا منطقه ویلا که قرار گرفته

. ساختار ویلا و محل قرارگیری ویلا یعنی خرید ویلا که شامل خرید ویلا جنگلی و خرید ویلا ساحلی  می باشد.

نوع مدارک ملک زمین یا ویلا و نوع کاربری و مدارکی از قبیل مجوز ساخت پروانه ساخت و پایان کار و در پایان سند

وضعیت ملک (برای فروش، فروش ویژه، فروش فوری، معاوضه)

. نوع ملک (خانه روستایی، خرید زمین شمال، زمین تجاری، زمین ساحلی، ویلا جنگلی، ویلا استخردار و …)

. تعداد اتاق خواب‌ها

. انتخاب حداقل و حداکثر قیمت

. متراژ زمین یا بنا

شما با کمک دسته‌بندی‌های بالا می‌توانید به شکل هدفمند و منظم برای خرید ویلا اقدام کنید.

ویلا جنگلی شمال

مجموعه ویلا املاک لیست کاملی از ویژگی‌های ویلا شمال را به همراه قیمت و اطلاعات فروشنده گردآوری کرده و شما می‌توانید برای خرید ویلا شمال، به این وبسایت مراجعه کنید.

ویلا شمال

اطلاعات هر ویلا شامل تجهیزات، تعداد اتاق‌ها، مجهز به سونا، جکوزی یا استخر، قابلیت دسترسی به مکان‌های مختلف و تصاویر آن از زوایای مختلف می‌باشد.

یکی از مزایای این مجموعه قابلیت مقایسه ویلاها با یکدیگر است. برای این کار شما می‌توانید ویلاهای مورد نظر را به تَب «مقایسه» اضافه کرده و گزینه‌های مدنظر را از نظر تجهیزات و قیمت با یکدیگر مقایسه کنید و درنهایت بهترین تصمیم را بگیرید.

ویلای جنگلی

ویلاها معمولا به دو دسته ویلای ساحلی و جنگلی تقسیم می‌شود. ویلاهای جنگلی آن‌هایی هستند که در امتداد رشته کوه دماوند و جنگل‌های شمال بوده و ویوی آن‌ها معمولا به روی درختان و جنگل است.

ویلاهای ساحلی برخلاف ویلاهای جنگلی در امتداد دریا بوده و در مواردی خط جاده شمال هستند. مجموعه ویلا املاک، یک آرشیو کامل از ویلاهای جنگلی فروشی در شمال کشور را گردآوری کرده است.

انواع ویلا در شمال و نحوه سرمایه گذاری خرید ویلا در شمال