روستای ورازده چمستان

در منطقه چمستان روستایی با ویوی رویایی به ورازده واقع شده است. این روستای  زیبای جنگلی از دو بخش ورازده علیا و ورازده سفلی تشکیل شده که این دوبخش توسط پلی به هم وصل می شوند.

روستای ورازده چمستان کجاست؟

 برای دیدن این روستا پس از طی ده کیلومتر بعد از چمستان به روستای ورازده می رسیم. موقعیت جغرافیایی روستای ورازده از  این قرار است از شمال از به روستای بلویچ ، خطیب کلا و رم شی ، از جنوب به جنگلهای انبوه حاشیه ی روستا، از غرب به اراضی کشاورزی و جنگل و از شرق به روستای دارکله منتهی می شود.

امکانات رفاهی این روستا یک باب مدرسه ابندایی و راهنمایی ،مسجد صاحب زمان ، خیابان آسفالته و خانه بهداشت می باشد. بنای قدیمی امامزاده قاسم(ع) از نوادگان امام سجاد(ع) با قدمتی 550 ساله دراین روستا می باشد. رودخانه میان رود با عبور ازمیان دشت سر سبز و جنگل های انبوه مسیر پر پیچ و خمی را طی می کند و جلوه و جذابیت کم نظیری به روستای ورازده سفلی می بخشد. جمعیت روستای ورازده دارای 150 خانوار و 850 نفر جمعیت می باشد.

قدمت این روستا و طبیعت بکر و مثال زدنی آن باعث شده که بسیاری از افراد و حتی شهرنشیان خود شمال تمایل به داشتن ویلایی خوش نشین در این منطقه باشند فیلمی از منطقه ورازده برای شما تهیه شده از هلی شات که برای شما به نمایش می گذاریم و طبیعت زیبای منطقه را به راحتی می توانید ببینید.

همین طبیعت و داشتن زیرساخت باعث ساخت ویلاهایی بسیار گران قیمت شده و ناخواسته این منطقه تبدیل به یک برند برای خوش نشینان منطقه چمستان شده در کل منطقه ای زیبا و رویایی را در پیش چشمان خود خواهید داشت.

روستای ورازده

اشتراک گذاری در :

Telegram
WhatsApp