شهرک امیردشت به همراه توضیحات کامل معرفی آن

شهرک امیردشت کجاست؟ قیمت خرید ویلا در این شهرک چقدر است؟ امکانات رفاهی آن چیست؟ در سال‌ های اخیر، خرید ملک در شمال به عنوان یکی از موقعیت‌های عالی سرمایه‌ گذاری و حفظ ارزش پول به شمار می‌ رود. علاوه بر آن زندگی در یک محیط امن و آرامش‌بخش در کنار ساحل دریای خزر، به دور از هر گونه آلودگی و شلوغی شهر‌ها، برای بسیاری از افراد اهمیت پیدا کرده است. به همین دلیل هر شخص تلاش می‌ کند تا متناسب با سلیقه و بودجه خود یک فرصت عالی برای خرید ویلا‌های ساحلی یا جنگلی پیدا کند. یکی از شهرک‌ های ویلایی و برند استان مازندران که امکانات کامل تفریحی، ورزشی و راه جنگلی نیز در اختیار شما قرار می‌ دهد، امیردشت کلارآباد است. اما چرا در امیردشت ویلا بخریم؟

شهرک امیردشت یکی از زیباترین و معروف ترین شهرک های استان مازندران است که از امکانات کامل تفریحی و ورزشی از جمله پلاژ خصوصی و راه پارک جنگلی برخوردار است و بسیار مورد توجه افراد مشهور سیاسی، هنری، ورزشی و … قرار دارد.

بی شک یکی از زیباترین و برند ترین شهرک های شمال و ایران ، شهرک امیردشت می باشد. این شهرک در کلارآباد در یکی از توریستی ترین شهرهای شمال قرار دارد و تمامی شهرک سازه ها و ویلا های لوکس و لاکچری ساخته شده است.

برای پاسخ به این سؤال؛ ادامه این مقاله را مطالعه کنید تا با امکانات و مزایا و مشخصات ویلا‌های این شهرک آشنا شوید.

شهرک امیردشت کجاست؟

شهرک ساحلی امیردشت، در غرب استان مازندران و محدوده کلارآباد قرار گرفته است. این شهرک منحصر به فرد در سال ۱۳۵۱ در زمینی به وسعت ۱۰۰ هکتار، با محیطی بسیار زیبا و در نزدیکی حاشیه جنگل و ساحل دریای خزر توسط علی اصغر توکلیان احداث شد.

از نظر موقعیت جغرافیایی، شهرک لوکس امیردشت، در ۳ کیلومتری غرب منطقه نمک‌ آبرود و ۱۷ کیلومتری غرب چالوس، همچنین 10 تا 20 کیلومتری شهرستان نوشهر واقع شده است. یکی از ویژگی‌های این شهرک، نزدیکی آن به برج‌ های دوقلوی متل قو است. اگر نگاهی به نقشه این منطقه بیندازید؛ متوجه خواهید شد که امیردشت، در نبش جاده اصلی قرار گرفته و فاصله بسیار کمی با جاده ساحلی دارد. البته پس از گذشت بیش از 50 سال، همچنان جزء شهرک‌های برند و با اصالت شمال نیز محسوب می‌شود.

در مازندران متل قو و کلارآباد از قدیمی ترین شهر و منطقه تفریحی و توریستی با زیرساخت های گردشگری در منطقه شمال در کنار دریای خزر واقع شده اند. این منطقه با داشتن آب و هوای معتدل خزری مکان خوبی برای استراحت و تفریح و آرامش می باشد.

امیردشت در قلب شهر کلارآباد با دسترسی به ساحل و مشاعات 2 هکتاری با تمامی زیر ساخت ها و در قواره های 900 تا 2000 متری ساخته شده و در داخل شهرک ویلا های لوکس و  عالی به همراه سیستم مدیریتی و نگهبانی  در شهرک با فضای سبز و خیابان بندی بسیار شیک و زیبا خود به تنهایی می تواند گزینه بسیار خوبی برای یک شهرک استاندارد با زیرساخت های قابل قبول باشد.

کلارآباد شهرک امیردشت در فاصله 17 کیلومتری از چالوس و آزاد راه تهران شمال و 3 کیلومتری منطقه تفریحی توریستی نمک آبرود و در شهر کلارآباد واقع شده است  دسترسی به این شهرک بسیار راحت بوده و بعد از ورودی به شهر کلارآباد و عبور از میدان خوشامیان اولین شهرک سمت چپ جاده با سر در شیک  شهرک امیردشت می باشد.

ویدیویی زیبا با هلی شات از شهرک امیردشت

تاریخچه شهرک امیردشت


شهرک امیردشت

شهرک امیردشت در سال 1351 در زمین به مساحت حدود 100 هکتار در قالب 577 پلاک ساخته شد. موسس این شهرک شادروان آقای علی اصغر توکلیان بود که شهرک امیردشت را به صورت اصول مهندسی در قالب قطعات 900 تا 2600 تفکیک نمود و سنگ بنای این شهرک زیبا و مدرن را  بنا نهاد.

 امیردشت اکثر  قطعات بالای 900 متر می باشد به استثنای 4 پلاک 600 متری که در هنگام طراحی شهرک این تعداد متراژ پایین تری داشته و تمامی ویلا های موجود در شهرک قواره های بالای 900 متر بوده و ویلاهای ساخته شده در شهرک از معماری مدرن و نقشه های فوق العاده زیبا برخوردار می باشند.

شهرک امیردشت با توجه به قرار گرفتن در کنار سواحل دریای خزر و متراژ قواره های زمین که تا پای جنگل ادامه دارد و اطراف آن نیز جنگل فرا گرفته و قیمت ویلاهای خاص در این شهرک و همچنین قرار گرفتن در منطقه تفریحی گردشگری کلارآباد همیشه مورد توجه افراد زیادی برای خرید و سرمایه گذاری بوده است.

چگونه به شهرک امیردشت برویم؟


شهرک امیردشت

شهرک امیردشت در داخل منطقه متل قو محدوده کلارآباد شهرستان تنکابن قرار گرفته گرفته است. بعد  از ورود به کلارآباد از سمت چالوس ورودی شهرک سمت چپ قرار گرفته و از طراحی نوع سر در شهرک و نام شهرک در بالای سر در به راحتی تشخیص خواهید داد.

و برای مسافرانی که از سمت سلمانشهر وارد شهر کلارآباد می شوند بعد از سلمانشهر و سی سرا به شهر کلارآباد وارد شده و به سمت چالوس حرکت می کنید و نرسیده به میدان خوشامیان سمت راست جاده ، شهرک امیردشت نمایان می شود.

مشخصات ویلا‌های شهرک ساحلی امیردشت چیست؟

شهرک امیردشت نمک ابرود با توجه به اینکه یکی از شهرک های برند در منطقه شمال می باشد تنوع در ساخت و سازه های زیبا و لاکچری در آن و با توجه به امکانات رفاهی و نوع طراحی این شهرک و طراحی و نقشه داخلی و خارجی ویلاهایی بسیار متفاوت در داخل شهرک هستند برای قیمت ویلا شهرک امیردشت و حتی بعضی از ویلاهای با طراحی هوشمند همانند طرح کشتی  و یا ابر ویلا و ویلا کاخ با طراحی کلاسیک کاخ های اسپانیا و یا انگلستان دوره رنسانس در شهرک وجود دارد.

که در زیر دو ویلای معروف شهرک امیردشت کلارآباد که نمونه بارز و زیبای طراحی و ساخت ویلاهای لوکس امیردشت هستند را مشاهده می فرمایید.

کاخ گوتیک شهرک امیردشت


کاخ گوتیک شهرک امیردشت​

ویلا کشتی شهرک امیردشت


شهرک امیردشت

سبک معماری، نوع ساخت و طراحی داخلی ویلا‌های شهرک امیردشت، تماما بر اساس استاندارد‌های مهندسی و قوانین سطح اشغال و ارتفاع مجاز شهرک‌سازی انجام شده است. در این مجموعه، حدود 600 ویلای لاکچری و زیبا با محوطه‌سازی و نما‌های منحصر به فرد با بهترین مصالح وجود دارد. قواره زمین ویلا‌های آن نیز از 1000 متر شروع شده و تا 2500 متر یافت می‌شود؛ البته چند پلاک 600 متری نیز در این شهرک ساخته شده است.

علاوه بر آن مساحت ساخت بنای ویلا‌ها اغلب زیاد بوده که برخی از آن‌ها ۸ اتاق‌خواب با امکانات کامل دارد. همچنین امکانات رفاهی و تفریحی مانند استخر، سونا، جکوزی و سالن پذیرایی نسبتا بزرگی در محوطه داخل ساختمان به همراه نمای بیرونی خیره‌ کننده در بسیاری از ویلا‌های این شهرک به کار رفته است. حتی می‌توان ویلا‌هایی با سبک معماری کلاسیک کاخ‌ های دوره رنسانس انگلستان یا اسپانیا همانند ویلا کاخ گوتیک، ابر ویلا، طرح کشتی  را مشاهده کرد.

از نظر سند، این ویلا‌ها دارای سند‌های شخصی و شاهنشاهی بوده؛ و تمامی سند های شهرک قابل استعلام و دارای اصالت قانونی می باشند. برای اطلاع از قیمت و شرایط ساخت ویلا یا قیمت زمین در شهرک امیردشت و خرید ویلا لاکچری در شمال؛ بهتر است با یک مشاور املاک معتبر در شمال مشورت کنید. در این مورد کارشناسان ما نیز آماده ارائه مشاوره رایگان در مورد شهرک زیبای امیردشت منطقه کلارآباد به شما هستند.

اکثر سازه های و ویلا های داخل شهرک با طراحی مدرن و زیر بناهای بزرگ و همگی از حداکثر سطح اشغال مجاز زمین و حداکثر ارتفاع مجاز برای ساخت در شهرک نهایت استفاده را انجام داده اند اکثرا با تعداد خواب های بالا استخرهای سرپوشیده و روباز و طراحی های داخلی فوق العاده ساخته شده اند برای مثال بعضی از ویلا ها با طراحی  های مدرن نوعی ساخته شده است که در بهترین نقاط ایران همانند این ویلا ها را نخواهید دید.

شهرک ساحلی امیردشت با داشتن بیش از 50 سال سابقه و با توجه به متراژ زمین های موجود در شهرک همانند ویلا باغ می مانند و با ساخت های فوق العاده زیبا تبدیل به ویلاکاخ های مجلل می شوند. تمامی ویلاها در شهرک ساحلی امیردشت دارای سند 6 دانگ عرصه و اعیان بوده و از کل ویلاهای موجود در امیردشت تنها بخش بسیار کمی از آنها بنیادی بوده و بقیه دارای اسناد با اصالت شخصی و قدیمی می باشند.

برای ساخت و ساز در  امیردشت سطح اشغال زمین در شهرک بر اساس استاندارد ها و مصوبات داخلی انجام می شود. و ارتفاع مجاز برای ساخت طبق اساسنامه مصوب سال 1394 ذکر شده 12 متر می باشد.


دانلود اساسنامه شهرک امیردشت مصوب سال 1394

محوطه‌سازی شهرک ساحلی امیردشت متل قو چگونه است؟

یکی از زیباترین طراحی‌های فضای سبز و ایده‌ های چیدمان شهری در این شهرک ویلایی انجام شده است. در واقع محوطه‌ سازی امیردشت در میان شهرک‌ های استان مازندران، بی‌نظیر و منحصر به فرد است. به طور کلی در شهرک ساحلی امیردشت حدود ۶۸ تا ۷۰ کوچه فرعی و 2 خیابان ساخته شده که دو خیابان اصلی آن از نگهبانی ورودی تا نزدیکی جنگل در دو طرف شهرک قرار گرفته است. کوچه‌ های فرعی را می‌توانید در اطراف این خیابان‌ های طولانی، مشاهده کنید.

همچنین یک خیابان در انتهای شهرک و یکی در مرکز آن، دو خیابان اصلی را به یکدیگر متصل می‌کنند. از طرفی ویلا‌های لوکس و لاکچری فراوانی در ۳۴ کوچه غربی و ۳۴ کوچه شرقی این شهرک احداث شده است. در نهایت انتخاب دقیق درختان، درختچه‌ ها، گلها و گیاهان سرسبز و متناسب با شرایط آب و هوایی منطقه باعث شده که محوطه‌ سازی‌های زیبایی در تمام معابر اصلی و فرعی انجام شود.

امکانات رفاهی و مزایای خرید ویلا در شهرک ساحلی امیردشت چیست؟

شهرک لوکس امیردشت کلارآباد، امکانات رفاهی و تفریحی بسیاری دارد. در واقع شما می‌توانید با خرید ویلا در امیردشت، علاوه بر دسترسی به امکانات بی‌ نظیر در یک محیط امن و آرام، از آب و هوای مطلوب این منطقه در کنار ساحل زیبای دریای خزر لذت ببرید. ساکنین این شهرک در تعطیلات آخر هفته و فصل‌ های بهار و تابستان، رفت و آمد بیشتری دارند. سؤالات خودتان را در مورد شرایط سرمایه‌ گذاری و خرید ویلا در امیردشت مازندران از ما بپرسید.

امکانات رفاهی و تفریحی این شهرک لاکچری عبارت‌اند از:

  • ورودی شهرک امیردشت یک پلاژ ساحلی به وسعت ۴۰۰۰ مترمربع در فضای کنار دریا، برای استفاده ساکنین وجود دارد.
  • فضای سرپوشیده برای بیلیارد و ورزش‌ هایی مثل پینگ‌ پنگ برای ساکنان شهرک فراهم است.
  • ساحل شهرک امیردشت توسط یک تونل یا رمپی به‌ صورت پیاده‌ رو از زیر جاده اصلی، شهرک را به ساحل اختصاصی متصل می‌کند. البته امکان عبور افراد سالمند با موتور چهارچرخ نیز فراهم شده است.
  • در داخل شهرک امیردشت شمال 3 پارک بزرگ با فضای بی‌ نظیر و راه جنگلی برای تفریح ساکنین وجود دارد.
  • در شهرک لاکچری امیر دشت یک جاده سلامت به طول ۲ کیلومتر برای پیاده‌روی در نظر گرفته شده است.
  • یک استخر روباز، در بخش ساحلی شهرک برای استفاده ساکنین وجود دارد.
  • فضای سرسبز و محوطه‌ سازی بی‌نظیر با پوشش گیاهی متنوع و بسیار زیبا انجام شده است.
  • کادر نگهبانی ۲۴ ساعته با 35 نفر تیم حرفه‌ای در 3 شیفت کاری، امنیت شهرک را تأمین می‌کنند.
  • بسیاری از ویلا‌های شهرک، به استخر، سونا و جکوزی مجهز هستند.
  • با خرید ویلا امیردشت، دسترسی آسانی به نوار ساحلی اختصاصی دریا و تماشای طلوع و غروب خورشید را دارید.
  • در امیردشت زمین‌های ورزشی مخصوصی مانند تنیس، بسکتبال و والیبال احداث شده است.
  • زمین بازی برای کودکان نیز در شهرک قرار دارد.
  • شهرک ویلایی امیردشت مازندران محیطی امن، آرام و دلنشین برای اقامت دارد.
  • هزینه‌های خدمات نگهداری و مالیات شهرک بر اساس اساسنامه تعیین شده و مالکان ویلا‌ها ملزم به پرداخت سالیانه آن هستند.
  • شهرک ساحلی امیردشت، توسط هیئت‌مدیره اداره می‌شود.
  • خدمات نظافت داخل شهرک توسط یک تیم مجرب و حرفه‌ای انجام می‌شود.
  • شبکه اختصاصی گاز، برق، آب و تلفن برای تمامی ویلا‌های شهرک وجود دارد.

بسیاری از ویلا‌های شهرک از نمای کلاسیک، رومی و سبک معماری مدرن استفاده کرده‌اند.

مشاعات و امکانات شهرک امیردشت

امیردشت به طور کلی در حدود ۳۰ درصد از کل وسعت شهرک را مشاعات آن در بر می‌گیرد. در شهرک زیبای امیردشت کلارآباد حدود 2 هکتار فضای ساحل اختصاصی دریای خزر برای استفاده ساکنین در نظر گرفته شده است. در واقع 13000 مترمربع مشاعات ساحلی مانند استخر روباز، زمین‌های تنیس، پینگ‌ پنگ، فضای سرپوشیده بیلیارد و نوار ساحلی دریا در این بخش وجود دارد. البته ساکنان شهرک توسط یک تونل یا رمپ از زیر جاده اصلی به این بخش دسترسی دارند.

مشاعات ساحلی شهرک امیردشت

علاوه بر آن در بخش نوار ساحلی رستوران کافی شاپ و رستوران  نیز وجود دارد. که کافی شاپ در طبقه بالایی رستوران با ویوی بسیار عالی از یک طرف امیردشت و از طرف دیگر هم ویوی کامل دریا را دارد. بخشی از این فضای ساحلی برای بازی کودکان و یک فضایی هم برای استراحت ساکنین شهرک در این بخش مشاعات تعبیه شده در انتهای بخش ساحلی تعدادی آلاچیق نیز برای استفاده ساکنین ساخته شده است.


مشاعات ساحلی شهرک امیردشت

از طرفی به غیر از امکانات رفاهی در ساحل اختصاصی؛ حدود 2 کیلومتر جاده سلامت به همراه زمین‌ های ورزشی مانند تنیس و بسکتبال داخل شهرک ساخته شده است. 3 پارک زیبا که راه جنگلی و جاده طبیعت برای پیاده‌ روی دارند؛ در امیردشت نیز وجود دارد. البته در خیابان‌ ها و کوچه‌ های شهرک، فضا‌های سرسبز، باغچه، فواره و برکه‌ های مصنوعی قرار دارد. به این نکته نیز توجه داشته باشید که هزینه کنترل و نگهداری از این مشاعات توسط شارژ سالیانه مالکان ویلا‌ها پرداخت می‌ شود.

نقشه پلاک های شهرک امیردشت

مشخصات عمومی‌شهرک امیر دشت

برای مشاهده تصویر با کیفیت نقشه پلاک بندی شهرک امیردشت لطفا کلیک بفرمایید

درب ورودی امنیت و نگهداری شهرک امیردشت

شهرک امیردشت یکی از بهترین شهرک های شمال محسوب می شود این برند بودن و وجود ویلاهای لوکس و چند صد میلیاردی نیازمند امنیت و حفظ آرامش ساکنین شهرک با کادری مجرب و آزموده می باشد. که دارای یک درب اصلی ورود و خروج و مجهز به سیستم پلاک خوان می باشد و نگهبانان شهرک امیردشت نیز در سه شیفت کاری مشغول به خدمت به ساکنین می باشند.

در امیردشت تمامی ورود و خروج ها کنترل می شود و تمامی مهمانان ساکنین شهرک با هماهنگی قبلی ساکنین و مالکین از طریق نگهبانی شهرک اجازه ورود داده می شود در شهرک علاوه بر نگهبانان در درب ورودی گشت های نگهبانی در شهرک نیز با گیت های مشخص شده در شهرک نیز مستقر هستند .

شهرک اختصاصی امیردشت مازندران، یک ورودی اصلی داشته که تردد خودرو‌ها از این مسیر به‌ وسیله دوربین پلاک خوان کنترل می‌ شوند. پلاک خودروی مالکان ویلا‌ها از قبل در سیستم امنیتی ثبت شده و طبق همان، در لحظه ورود به شهرک شناسایی می‌شود.

تیم حفاظتی و امنیتی امیردشت کلارآباد، شامل ۳۵ نفر نگهبان در 3 شیفت کاری بوده که به‌ صورت ۲۴ ساعته بر تمام محوطه شهرک نظارت دارند. خیابان‌ها، کوچه‌ها و معابر شهرک نیز با پیشرفته‌ترین سیستم‌های امنیتی و دوربین‌های مداربسته کنترل می‌شوند. همچنین پذیرش و تردد مهمانان باید با هماهنگی قبلی مالک ویلا و اطلاع نگهبانان انجام شود. اگر به دنبال یک فرصت طلایی برای خرید ویلا در یک شهرک با امنیت فوق‌العاده بالا هستید، به شما شهرک امیردشت مازندران را پیشنهاد می‌کنیم.

قیمت ویلا و زمین در شهرک امیردشت

شهرک امیردشت نوروز 1400

شهرک امیردشت با توجه به متراژ قواره های زمین در این شهرک و قیمت بالای زمین و نوع سازه هایی که اکثر این ویلا ها دارای استخر و سونا و جکوزی هستند برآورد قیمت برای این ویلا ها نیاز به کار کارشناسی دارد . قیمت ویلا در شهرک امیردشت مازندران وابسته نکات ریز دیگری نیز هست در همه شهرک های برند مازندران از جمله شهرک امیردشت همیشه نقاط یا خیابان های طلایی از نظر قیمت ها وجود دارند بر این ساس در شهرک امیردشت هم که بر اساس زوج و فرد تقسیم بندی شده اند نظر بر این است که خیابان های زوج از نظر قیمتی ارزش بالاتری را  دارا هستند نسبت به خیابان های فرد باز هم این نظر قطعی نمی باشد و نیاز به کار کارشناسی دقیقی در مورد اندازه زمین ، و اینکه  بر زمین چند متر می باشد و یا این زمین دو کله هست و یا از دو طرف ورودی دارد یا خیر تمامی ای موضوعات نتیجه قیمت کارشناسی می دهد

خرید ویلا امیردشت

به طور کلی می‌ توان گفت قیمت ویلا‌های این شهرک نیز بر اساس قواره زمین، مساحت ویلا، سبک معماری، امکانات رفاهی و محوطه‌سازی آن تعیین می‌شود. دقت داشته باشید؛ ویلا‌هایی که با سند شش‌ دانگ شاهنشاهی هستند، یعنی از نوع سند شخصی بوده و قیمت‌ های بیشتری دارند. البته معمولا ویلا‌های لاکچری در شهرک امیردشت مازندران گران‌ قیمت هستند. این ویلا‌ها علاوه بر داشتن امکانات بی‌ نظیر مانند استخر، سونا و جکوزی، چشم‌انداز عالی به ساحل دریای خزر و جنگل نیز دارند.

در شهرک لوکس امیردشت همانند سایر شهرک‌ های ویلایی شمال، نقاط یا خیابان‌های خاص و طلایی از نظر قیمتی وجود داشته که ویلا‌های آن گران‌تر از سایر بخش‌ها هستند. در این شهرک نیز ویلا‌های خیابان‌های زوج قیمت‌های بالاتری دارند. مسلما تعیین دقیق قیمت خرید ویلا شهرک امیردشت، نیاز به کار کارشناسی دارد. به همین دلیل پیشنهاد می‌ شود برای اطلاع دقیق از قیمت‌های خرید ویلا یا زمین در امیردشت کلارآباد و امکان بازدید از این شهرک، با یک مشاور املاک در مازندران مشورت کنید.

نوع سازه امکانات موجود در ویلا طراحی ساخت متریال ،سن بنا  هم بخش دیگری از محاسبه قیمت پایانی یک ویلا در شهرک امیردشت را دارد. در این شهرک قیمت زمین های در حال حاضر از متری 75 میلیون تومان شروع می شود و ویلا ها نیز از قیمت 95 میلیارد تومان و ویلا های لوکس قیمت بالای 130 میلیارد را  در بر دارند که این قیمت ها بر اساس تورم بازار و افزایش قیمت ها متغیر هست و بسته اقتضای زمان در حال حاضر در سایت نوشته شده است.

در نهایت به این نکته دقت داشته باشید که اجاره ویلا در این شهرک ممنوع است. البته گاهی اوقات در شرایط ویژه و بسیار محدود با هماهنگی هیئت‌ مدیره امکان اجاره به‌ صورت سالانه وجود خواهد داشت. اگر قصد خرید ویلا ساحلی یا جنگلی در این منطقه را دارید، روی مشاوره رایگان ما حساب کنید.

قیمت ویلا در شهرک امیردشت

شهرک ساحلی امیردشت و سخن پایانی ویلا املاک با شما

شهرک امیردشت یکی از قدیمی‌ ترین شهرک‌های استان مازندران است. سبک معماری خاص نمای بیرونی و طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان‌های این شهرک در کنار محوطه‌ سازی بی‌نظیر آن، ویلا‌های امیردشت را به یکی از لاکچری‌ ترین گزینه‌های خرید ویلا در شمال تبدیل کرده است. از طرفی امنیت شهرک و حریم خصوصی ساکنین در سطح بسیار عالی حفظ می‌شود. به همین دلیل قیمت ویلا‌های آن نیز بسیار گران‌تر از شهرک‌های مشابه است.

شهرک امیردشت در مجموع در رنج سه شهرک برند شمال و یا حتی ایران قرار دارد با توجه به تغییرات رنج قیمتی و نبود کارشناسان خبره در بحث کارشناسی درست قیمت همیشه در خرید در این شهرک ها دقت فراوان بفرمایید.

البته اگر قصد خرید ویلای لاکچری و ویلای فول فرنیش و بازدید از این شهرک را دارید؛ پیشنهاد می‌شود برای دریافت اجازه تردد در امیردشت، همچنین آشنایی با شرایط و قیمت‌های روز خرید ویلا و آپارتمان، از یک مشاور املاک آشنا به منطقه کمک بگیرید.

برای این منظور کارشناسان ویلا املاک با مدیریت مهندس رحیمی آماده ارائه مشاوره رایگان برای خرید ویلا و زمین در شهرک لوکس امیردشت هستند. این مجموعه، با در اختیار داشتن بانک اطلاعاتی جدید ترین موقعیت‌های ویلا، زمین، گزینه‌های مناسبی را برای سرمایه‌ گذاری با شرایط و قیمت ویژه ارائه می‌دهد. اگر سؤالی در مورد سرمایه‌ گذاری مطمئن در شهرک‌های ویلایی شمال دارید، در بخش دیدگاه همین صفحه با ما به اشتراک بگذارید. نظر شما در مورد ویلا‌های امیردشت چیست؟

از نظر سرمایه گذاری در شهرک امیردشت در چند سال گذشته ارزش افزوده بسیار زیادی داشته و برای مالکین و یا سرمایه گذاران آورده بسیار خوبی داشته است.

اگر شخصی یا سازمانی خصوصی قصد سرمایه گذاری کلان در شمال را  دارد این شهرک یکی از امن ترین شهرک های شمال برای سرمایه گذاری مطمئن می باشد. با توجه به امکانات و قدمت این شهرک  کسی یا شخصی تا به حال در صورت خرید و فروش درست در این شهرک چیزی را از دست نداده است بلکه آورده خود را چندین برابر نموده است .

سوالات متداول درباره شهرک امیردشت

قیمت خرید ویلا در شهرک امیردشت ، چقدر است؟

ویلا‌های شهرک لوکس امیردشت بر اساس متراژ، سبک معماری ویلا، محوطه‌سازی و امکانات رفاهی آن قیمت‌گذاری می‌شوند. البته شما می‌توانید قیمت خرید ویلا امیردشت را از کارشناسان ما بپرسید.

شهرک امیردشت کجاست ؟

شهرک امیردشت در فاصله ۱۷ کیلومتری از چالوس و آزاد راه تهران شمال و ۳ کیلومتری منطقه تفریحی توریستی نمک آبرود و در شهر کلارآباد واقع شده است

امکانات و مشاعات شهرک امیردشت

شهرک امیردشت مازندران دارای مشاعات و امکانات خاص خود می باشد این شهرک دارای حدود ۲ هکتار فضای کنار دریا برای استفاده عموم ساکنین شهرک امیردشت بوده و در این بخش مساحت ۱۳۰۰۰ متر امکانات و مشاعات ساحلی می باشد  این بخش شامل زمین تنیس ، استخر ، فضای سرپوشیده برای بیلیارد و ورزش هایی مثل پینگ پنگ و استخر روباز و نوار ساحلی دریای خزر می باشد در این مجموعه قابل استفاده ساکنین شهرک امیردشت است  این فضا توسط یک تونل یا رمپی از زیر جاده به شهرک متصل می شود .

تاریخچه شهرک امیردشت

شهرک امیردشت مازندران در سال ۱۳۵۱ در زمین به مساحت حدود ۱۰۰ هکتار در قالب ۵۷۷ پلاک ساخته شد. موسس این شهرک شادروان آقای علی اصغر توکلیان بود که شهرک امیردشت را به صورت اصول مهندسی در قالب قطعات ۹۰۰ تا ۲۶۰۰ تفکیف نمود و سنگ بنای این شهرک زیبا و مدرن را  بنا نهاد.

آیا سرمایه‌گذاری و خرید ویلا در شهرک امیردشت آینده خوبی دارد؟

بله. با توجه به امکانات بی‌نظیر رفاهی و تفریحی، سبک معماری ویلا‌ها و موقعیت جغرافیایی شهرک، خرید ویلا در امیردشت استان مازندران، یک فرصت طلایی سرمایه‌گذاری برای آینده است.

امکانات رفاهی و تفریحی شهرک امیردشت مازندران چیست؟

نگهبانی ۲۴ ساعته، پلاژ ساحلی اختصاصی، جاده جنگلی برای پیاده‌روی، دوربین پلاک خوان در ورودی، زمین ورزشی، فضای مخصوص بازی بچه‌ها، رستوران، محوطه‌سازی و سیستم امنیتی در تمام شهرک از امکانات امیردشت کلارآباد است.