شهرک صفاییه بابلسر

صفاییه بابلسر کجاست؟

منطقه صفاییه بین فریدونکنار و بابلسر و ورودی اصلی این منطقه روبروی شهرک دریاکنار واقع شده است. بعد از ورود از جاده اصلی به منطقه صفاییه به یک سه راهی می رسید که مستقیم تا انتها شهرک برند و قوی وجود ندارد تا انتها دو طرف خیابان ویلا سازی شده است. ورودی جاده سمت راست آن به شهرک های کاج مجموعه شهرک های آیلی و شهرک آذرنوش و به منطقه اوجاکسر منتهی می شود و از شمال به دریا کنار منتهی می شود و از نظر منطقه ای نقطه بسیار قابل توجهی برای سرمایه گذاری می باشد.

ساخت و چگونگی اکثریت ساکن

 صفاییه بابلسر از چندین شهرک ساخته شده و اکثرا نوساز و ساکنان غیربومی دارد این منطقه اکثریت ویلا های و شهرک های این منطقه از سال 89 تا 90 به بعد ساخته شده اند این خود دلیلی بر نوساز بودن و جوان بود سازه های این منطقه دارد.

شهرک های منطقه صفاییه

منطقه صفائیه بابلسر از تعداد زیادی شهرک مانند آذرنوش آیلی 2 آیلی 4 و دیگر شهرک ها تشکیل شده است.

منطقه صفاییه بر خلاف تصور مسافرین و بازدید کنندگان محترم یک شهرک نیست بلکه تشکیل شده از ده ها شهرک کوچک و بزرگ . که از شهرک های فعلی میتوان از شهرک های  بهشت ، شهرک کاج ، شهرک پزشکان ، شهرک آذرنوش ،(آیلی یک ، آیلی ۲) الی (آیلی۶) ، شهرک اهورا ، شهرک نگین ، شهرک آسایش و … نام برد.

شهرک کاج صفاییه

شهرک کاج صفاییه

شهرک آیلی 2

شهرک آیلی 2 صفاییه بابلسر

شهرک آیلی 2 از مجموعه شهرک های آیلی در منطقه صفاییه می باشد که دارای چند فاز ساخت و همچنین خیابان بندی های بسیار زیبا و میدان ها کوچک و بزرگ در داخل شهرک می باشد این شهرک دارای 2 شیفت نگهبان 5 نفره و نگهبانی با کنترل ورود و خروج و مدیریت شهرک می باشد. در شهرک آیلی 2 سازه واقعا زیبا و خیابان ها همگی به همدیگر راه دارند .

شهرک آذرنوش

شهرک آذرنوش

شهرک آذرنوش صفاییه که در منطقه صفاییه بابلسر قرار دارد این شهرک بسیار زیبا و لوکس با 2 شیفت نگهبانی 5 نفره و مدیریت و خدمات می باشد. این شهرک دارای 4 فاز و هر قاز حدود 2 هکتار می باشد.

حدود 200 واحد ویلا در شهرک موجود می باشد که متراژ پلاک های شهرک آذرنوش 200 ، 300 ، 400 و 500 مترمربع قطع بندی شده است.تمامی خیابان های شهرک دارای فضای سبز  و میدان های بزرگی فازهای شهرک را به هم متصل می کنند. در ورودی های هر فاز شهرک نیز یک کیوسک نگهبانی برای امنیت داخلی شهرک قرار دارد. تمامی ویلا ها دارای سند مجزا و 6 دانگ برای خود می باشند.