منطقه انارور (اندرور)

انارور منطقه زیبا از توابع شهر نوشهر مازندران 

انارور یکی از رویایی ترین مناطق از توابع شهر نوشهر در خطه شمال و استان مازندران می باشد. این منطقه در حدفاصل بین دو شهرستان نور و نوشهر وقاع شده که با توجه به نزدیکی دریا و کوهستان در این منطقه زیبایی وصف ناپذیری دارد که خود باعث جذب توریست و صنعت ویلا سازی و در منطقه انارور می شود. 

منطقه انارور کجاست ؟

این منطقه از نظر جمعیتی ترکیبی از افراد بومی  و غیربومی می باشد.این روستا در دهستان بلده کجور قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۱۶۴۱ نفر (۴۱۹خانوار) بوده‌است.انارور در نزدیکتری فاصله از سمت شرق به منطقه علی‌آباد عسکرخان، از غرب به منطقه ملکار، از شمال به ساحل دریا و از جنوب به منطقه سنگسرا و جنگل‌های رشته کوه منتهی می‌شود.

ساحل انارور

با توجه به نزدیکی شهر تهران و منطفه انارور که حدود 253 کیلومتر از مسیر جاده هراز می باشد.و همچنین نزدیکی به جاده چالوس اکثریت جمعیت غیربومی این منطقه را افراد تهرانی و بقیه از شهرستان های دیگر می باشند که اکثر جمعیت غیر بومی خوش نشین می باشند.

فروش ویلا در انارور به خاطر انتخاب خریدار در قیمتهای متنوع دست خریدار راباز و بهتر کرده است این زمین با فاصله بسیار نزدیک به پارک ساحلی جنگلی سیسنگان و دریاچه ارواح و سد خاکی آویدر و ابشار بسیار زیبای اب پری و مناطق خوش اب و هوای ییلاقی در ارتفاعات مناطق کجور اثری زیبا در یکی از مناطق شمال بجا گذاشته است.

چرا انارور نقطه مثبتی برای سرمایه گذاری است؟؟

انارور کجاست ؟

آیا سرمایه گذاری در انارور برای خرید ویلا زمین ساحلی و یا جنگلی سودآور می باشد؟

با توجه به نزدیکی به بزرگترین مناطق توریستی منطقه و شهرهای ساحلی همچون نور و نوشهر و مناطق زیبای جنگلی و پارک جنگلی سیسنگان و همچنین مناطقی مثل چلک چلندر و مزگاه و شهرک های توریستی و تفریحی با ساخت و مدیریت قوی و سکونت افراد معروف ورزشی بازیگر و ..

در این منطقه نزدیکی به دو شاهراه و جاده های چالوس و هراز و داشتن دریا و جنگل در یک ویو داشتن زیرساخت های ابتدایی برای ایجاد شهرک های ویلای و در آینده نزدیک نیز پروژه های تفریحی همچون تله کابین در این منطقه باعث شده تا همه معیارهای یک منطقه توریستی را دارا باشد از این رو بسیاری از افراد با توجه به منطقه و سود آور بودن سرمایه گذاری برای املاک خواستار داشتن یک ویلا یا حتی یک زمین در منطقه انارور می باشند.

اشتراک گذاری در :
Telegram
WhatsApp